ДО……………………..

Препис извлечение от Протокол № 60

от заседание на Общински съвет,

проведено на 23.01.2003 година.

 

 

РЕШЕНИЕ № 958

 

ОТНОСНО: Приемане Отчет за работата на Общинската агенция за приватизация за 2002 година.

 

 

 

На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, чл.10, т.5 и т.8 от Правилника за дейността на ОбАП, Общински съвет – Велико Търново

 

1.Приема отчета за работата на Общинската агенция за приватизация за 2002 година.

 

2. Одобрява отчета за приходите и разходите на Общинската агенция за приватизация за периода от 01.01.2002 до 31.12.2002 г, заедно с приложения № № 1, 2, 3, 3-А и 4, които са неразделна част от същия.

 

 

Приложения: Съгласно текста.

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

                        /Т. Д. ТОДОРОВ/

Вярно:

            /И. Иванова/

 

 

ОТЧЕТ

за работата на Общинската агенция за приватизация

през 2002 година

 

Отчетът за работата на Общинската агенция за приватизация за 2002 година е изготвен на основание чл. 10, т. 5 и чл. 12, ал.8 от Правилника за дейността на Общинската агенция за приватизация /ОбАП/.

В отчета са включени данни, информация и анализи, произтичащи от взети решения на Общински съвет в изпълнение на годишната програма за приватизация за 2002 година. Отчетът е съобразен с разпоредбите на ЗППДОбП, а след отмяната му /ДВ. бр. 28/2002 г./ - с разпоредбите на ЗПСК.

На основание § 13, ал. 2 от ЗПСК приватизационните процедури през годината са организирани в съответствие с поднормативните актове, издадени на основание на отменения ЗППДОбП, доколкото същите не са в противоречие с разпоредбите на ЗПСК.

 

А. ПРЕДПРИВАТИЗАЦИОННА ПОДГОТОВКА

През 2002 година работата на ОбАП e свързана със създаване на необходимите условия и предпоставки за организиране на приватизационния процес в общината чрез подготовка на необходимите документи за: откриване на процедури, обособяване на обекти, възлагане и приемане на правни анализи и оценки, определяне методи на приватизация, обявяване търгове и конкурси, актуализация на цени и други специфични дейности, свързани с изискванията на ЗППДОбП и ЗПСК.

Основните показатели, които характеризират предприватизационната подготовка на обектите от програмата за 2002 година са взетите решения от Общинския съвет, в това число за: откриване на процедури, приемане на оценки и обявяване на обекти. Сравнението на посочените показатели с данните за съответния период на предходната година е показано в приложената таблица .

 

ПОКАЗАТЕЛИ

Отчет

Отчет

%

 

2001 г

2002 г.

 

Открити процедури-бр

35

32

91

Приети оценки и цени-бр.

50

51

102

Обявени обекти-бр.

50

51

102

Прекратени процедури–бр.

-

1

-

 

Данните от таблицата, с подробна информация за решенията на Общински съвет, приетите цени и проведените търгове, са представени в приложение № 1.

Сравнителният анализ на данните от таблицата за отчетната 2002 г и предходната 2001 показва следното:

Независимо от целогодишно допълване на програмата за 2002 година с нови обекти /включително през третото и четвърто тримесечие/, броят на откритите приватизационни процедури през отчетната година е по-малък. Като една от основните причини за това може да се посочи ограничения брой на подходящите за приватизация дружества, обособени части и общински нежилищни имоти със стопанско предназначение, поради наличието в част от тях на правни и други проблеми;

през отчетния период са приети общо 51 оценки, от които 33 са за нови обекти и 18 актуализирани, което е съпоставимо с предходната година. Независимо от повишена прецизност при оценяване на обектите, в около една трета от случаите се налага цените да бъдат намалявани. Основната причина за това е голямата разлика между датата на оценката и датата на приватизацията на обекта, която за отделни обекти може да достигне една и повече години;

през годината са публикувани обяви за 51 обекти за приватизация, от които само 11 са продадени при първия търг, а останалите са обявявани многократно. Съотношението -"броя обяви към броя приватизирани обекти" за 2002 година е седем към едно. В сравнение с предходната година това е близо двойно повече и е показател както за намален инвеститорски интерес, така и за намаляване на атрактивните обекти в програмата за приватизация.

 

Б. ПРИВАТИЗАЦИОННИ СДЕЛКИ

През 2002 година са сключени 42 бр.приватизационни сделки, от които 22 бр. след провеждане на публични търгове и 20 бр. с преференции за работещите в лечебни заведения - по реда на чл. 35 от ЗППДОбП и чл.111от ЗЛЗ При сключването на сделките купувачите са заплатили 1 030 041 лева и са поели задължения за разсрочени плащания в размер на левовата равностойност на 573 687 $ и 36 651 лева. Обобщените данни за сключените приватизационни сделки са представени в следната таблица:

 

 

ПОКАЗАТЕЛИ

Отчет

Отчет

%

 

2001

2002

к3:к2

Приватизационни сделки-бр

19

42

221,0

Заплатена цена /нач.вноска/-лева

1 960 362

1 030 041

52,5

Разср.плащания -лв.равн.на $

199 720

573 687

287,0

Разсрочени плащания -лева

-

36 651

-

 

Забележка: Сключените през 2002 година сделки с данни за: стойност, начин на плащане и купувачи са представени в приложение № 2.

От данните в таблицата се вижда, че в сравнение с предходната година през 2002 г са сключени 2,2 пъти повече сделки, но получените приходи са близо два пъти по-ниски. Анализът показва, че причината за това е в спецификата на самите сделки, които за 2002 година са предимно на разсрочено плащане и приходите от тях ще бъдат получени през 2003 и следващите на нея години. При отчитане на очакваните постъпления от разсрочени плащания, приходите за последните две години са съпоставими и са в рамките на левовата равностойност на около 1 000 000 щатски долара.

 

В. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГОДИШНАТА ПРОГРАМА ЗА ПРИХОДИТЕ

С решение № 882/2002 година на Общински съвет е прието приходите от приватизация за 2002 година, да достигнат 1 158 000 лева, като е утвърдено и разпределението на същите по реда на чл. 10 от ЗПСК, а именно:

- 1 046 500 лв. за инвестиционни цели по решение на Общински съвет ;

- 111 500 лв. за покриване на разходите, свързани с приватизацията.

Обобщените данни за изпълнението на годишната приватизационна програма са посочени в приложената таблица:

 

ПОКАЗАТЕЛИ

Програма

Отчет

%

 

2002 г

2002 г.

 

Приходи от приватизация-лв

1 158 000

1 248 095

107,78

Фонд”Инвестиционен” лв.

1 046 500

1 135 779

108,53

Фонд”Разходи за приват.” лв

111 500

112 316

100,70

 

Забележка: Подробна информация за източниците, от които са формирани приходите е посочена в: приложение №2 - приходи от сделки, приложение №3 - приходи от мероприятия, съпътствуващи приватизационния процес и приложение № 3 А - приходи от разсрочени плащания и лихви.

Анализът показва, че основната част от приходите, а именно 82,5 на сто е получена от сключени през годината сделки; 17,4 на сто от разсрочени плащания и 0,1 на сто от мероприятия, съпътствуващи приватизацията.

 

Г.СЛЕДПРИВАТИЗАЦИОНЕН КОНТРОЛ

Следприватизационният контрол през 2002 г. е осъществяван в съответствие със ЗПСК, Методиката за подготовка на приватизационни сделки и следприватизационен контрол и клаузите на сключените договори. Предмет на контрола през годината са били задължения за: плащане на вноски, разкриване на работни места, инвестиции и други, както следва:

а/ Парични плащания, в т.ч. вноски, лихви и неустойки.

Общият размер на получените приходи от вноски и дължими лихви към тях през годината е 217 908,36 лв. Всички договорени срокове са спазени, като в повечето случаи издължаването е извършвано авансово.

б/ Разкриване на нови и запазване на съществуващи работни места

През 2002 година е констатирано, че са изпълнени всички поети задължения за разкриване на нови и запазване на съществуващи работни места - общо113 бр., в т. ч от:

- ЕТ "Валео- Валери Дацов" - купувач на "Магазин за промишлени стоки" на ул. "Самуил" 6, за поддържане на 3 работни места за трети едногодишен период;

- СД "Метал- експерт Пеев и сие" - купувач на обект "Незавършен производствен корпус с трафопост" в п-л ІІ кв. 5, за поддържане на 10 нови и 40 съществуващи работни места за четвърти едногодишен период;

- "Мултиком" ООД - купувач на 52,8 на сто от "Обществено хранене" ЕООД - за поддържане на 57 работни места през 2001 година;

- ЕТ "Недко Николов - Бабалина" - купувач на "Магазин № 15" на ул. "Зеленка" № 78, за поддържане на 3 работни места за пети едногодишен период.

в/ Усвояване на договорени инвестиции

През 2002 година предмет на контрол е било усвояването на предвидените с договора инвестиции от "Атил Комерс" ООД- гр. Габрово в "Хлебопроизводство и сладкарство" ЕООД - В. Търново. При план-график за усвояване на инвестиции в размер на 300 000 лева в продължение на 3 години, е установено, че купувачът е инвестирал в дружеството 313 826, 98 лева още през първата година. След извършената проверка, доказваща изпълнение на задължението, същото е снето от отчет, с решение на НСП.

г/ Задължения, свързани с обособяване на обекти

През 2002 г. е проверявано изпълнението на задълженията на купувачите за извършване на архитектурно-строителни работи в закупените обекти и самостоятелно свързване на електрическите им и ВиК инсталации. Констатирано е изпълнение на задълженията на:

- Пламен Спасов - купувач на "магазин 102/1" на ул. "Проф.Илия Янулов";

- Иван Дамянов - купувач на "магазини 175-1 и 2" на ул. "България" № 70;

- ЕТ"Емил Коев" - купувач на "магазини 175-3" на ул. "България" № 70;

- Мария Точкова - купувач на "обекти 1,3,4 от м-н 2" -ул. "В.Левски "№ 21;

- ЕТ"Анжел - Ангел Спасов" - купувач на обект "Приемателен пункт за химическо чистене" в супермаркет в кв. "Чолаковци".

 

 

 

Д. ДРУГИ ДЕЙНОСТИ ПО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОГРАМАТА.

През 2002 година са подготвени и проведени 15 заседания на Надзорния съвет за приватизация, на които са разгледани общо 97 въпроса, свързани с подготовката и изпълнението на годишната приватизационна програма. Подготвени са и по предложение на НСП са взети 49 решения на ОбС, свързани с приватизацията на общинските предприятия и обособени обекти.

От приетите през 2002 година решения по-значими са: приемане и актуализация в съответствие със ЗПСК на програмата за приватизация за 2002 година; приемане на годишен план за приватизация за 2003 година; утвърждаване на план-сметки за очакваните приходи от приватизацията през 2002 и 2003 година; откриването на процедури за приватизация на включените в програмата обекти; определянето на цени и начин на приватизация на обособени обекти и други; допълването на програмата за приватизация с нови обекти; актуализиране на действуващите и приемане на нови правилници, наредби, методики и правила в съответствие с разпоредбите на новоприетия ЗПСК.

Редовно е изготвяна и представяна по направления изискващата аналитична и статистическа информация за хода на приватизационния процес в общината в т.ч. до: Националния статистически институт, Държавен вестник, Общинския съвет, Общинската администрация и други правоимащи държавни органи.

С цел своевременно информиране на обществеността в общината за хода на приватизационния процес редовно е предоставена информация и на местните печатни и електронни медии.

През отчетния период е извършен финансов одит на ОбАП от органите на Териториалната дирекция на Агенция за вътрешнофинансов контрол за периода 1.04.2000 г - 31.12.2001 г. Одитът е приключен с връчване на окончателен доклад, в който е направен извода, че ОбАП е осъществявала дейността си в съответствие със законовите и подзаконовите нормативни документи и съблюдаване на бюджетната дисциплина. Препоръки към дейността на Об АП не са дадени.

 

Е. ОТЧЕТ ЗА ПРИХОДИТЕ И РАЗХОДИТЕ НА Об АП

Приходите и разходите на агенцията за 2002 година са извършвани в съответствие с разпоредбите на приетата от Общински съвет Наредба за формиране и управляване на приходите от приватизацията.

Приходната част на фонд "Разходи за приватизацията" за отчетния период е формирана както следва: 56 882 лева - начално салдо; 112 316 лева - нормативни отчисления от приходите; 4 622 лева - приходи от продажба на документация; 4 604 лева - задържан депозит; 560 лева - от продажба на ДЦК и 321 лева - лихви по текущата сметка.

Разходната част фонд "Разходи за приватизацията" за 2002 г. е формирана от следните разходи: за обяви - 28 604 лева; за заплати /вкл. ДОО и ЗО/ - 23 462 лева; за проектиране - 5 385 лева; за възнаграждения на НСП /вкл. ДОО и ЗО/ - 5 855 лева; за правни анализи и оценки - 2 650 лева, за тръжни комисии - 4 516 лева и за консултантски услуги - 2 400 лева.

От изложеното се вижда, че ОбАП е осъществявала разходите си в рамките на предвидените по закон отчисления от 9 на сто за фонд "Разходи за приватизацията", като за отчетния период конкретния размер на разходите е 6,36 на сто, а реализираните икономии са в размер на 32 826 лева. Заедно с икономиите от предходните периоди, общият размер на средства по фонд "Разходи за приватизация" е 717 433 лева, от които 352 578 лв. под формата на вземания, в т. ч.: от Общината - 335 000 лв. и от "Нармаг" ЕООД - 17 578 лв.

В изпълнение на решения № № 825/2002 г. и 934/2002 г. на Общинския съвет от фонд "Разходи за приватизацията" през годината са отпуснати безлихвени заеми на общината в размер на 485 000 лева, като размерът на възстановените заеми, вкл. на тези по решения № № 633/2001 г. и 825/2002 г. е 750 000 лева /посочени в следната таблица/

 

ПОЛУЧАТЕЛ

РЕШЕНИЕ

РАЗМЕР

Към 31.12.2002 г

 

 

лева

издължени

вземания

1

Общината

633/2001

600 000

600 000

0

2

Общината

825/2002

150 000

150 000

0

3

Общината

934/2002

335 000

-

335 000

4

"Нармаг"ЕООД

471/2001

17 578

-

17 578

 

Подробното изпълнение на план-сметката за приходите и разходите на ОбАП, с данни за получените приходи и извършените разходи - по източници и направления, са посочени в представения отчет - приложение № 4.

За всички приходи и разходи на ОбАП за 2002 година е съставена и съществува изискващата се първична и счетоводна отчетност, която е на разположение на НСП, Общински съвет и всички специализирани контролни органи.

Анализът на изнесените данни за дейността на ОбАП в изпълнение на годишната програма за приватизация дава основание да бъдат направени следните основни ИЗВОДИ:

1.Общинската приватизация през 2002 година е осъществявана в съответствие с действуващата нормативна уредба и взетите решения от Общинския съвет. През годината приватизационната програма е актуализирана и приведена в съответствие с изискванията на ЗПСК и потребностите на общината, при което размерът на очакваните приходи е увеличен от 531 000 лева на 1 158 000 лева или 2,3 пъти.

2. В резултат на извършената дейност през годината са приватизирани 42 обекта, от които са получени приходи в размер на 1 248 095 лева, което е с 90 095 лева повече от разчетите за приходите, приети с актуализацията на приватизационната програма за 2002 г. или превишение на очакваните приходи с 7,78 на сто.

3 Приватизационният процес през годината се характеризира с публичност и прозрачност. По отношение на приватизационните процедури за е постъпила само една жалба от кандидат за участие в търг, която е отхвърлена от ВТОС с определение за недопустимост.

4. Чрез приватизацията през отчетния период е продължен процесът на преструктуриране и по-ефективно използуване на общинската собственост, в това число: включена в капитала на общински търговски дружества, общински недвижими имоти, обособени части и незавършени обекти на строителството.

 

 

 

 

Приложение 1

СПРАВКА

ЗА ОТКРИТИ ПРОЦЕДУРИ, ПРИЕТИ ЦЕНИ И ОБЯВЕНИ

ТЪРГОВЕ ПРЕЗ 2002 ГОДИНА

І. Открити процедури за приватизация

1-3. Магазин № 22, ул. "Васил Левски" № 12 - реш. № 695/26.02.2002 г - разделен на 3 обекта с одобрен инвестиционен проект.

4-5. Магазин № 109, -ул. "Н. Габровски" № 58- реш. № 695/26.02.2002- разделен на 2 обекта с одобрен инвестиционен проект.

6-19. Административна сграда, 3 гаража и работилница на ул. "Васил Левски" № 21 - реш. № 695/26.02.2002 г, разделена на 14 обекта с одобрен инвестиционен проект.

20. УПИ І- 470 от кв.17 със сграда - ул. "Тр. Саралиев" № 24 - гр. Килифарево - реш. № 695/26.02.2002 г.

21. Помещения на ул. "Проф. Илия Янулов" -реш. № 698/26.02.2002 г.

22.. Помещения в кв. 352 - кв. "Бузлуджа" - реш № 698/26.02.2002 г.

23. Приемателен пункт за химическо чистене - ул. "Н. Габровски" № 43 - реш. № 715/14.03.2002 година.

24. Кафе на ул. "Н.Пиколо" № 29 - реш. 819/18.07.2002 година.

25. Магазин на ул. "Хр. Ботев" № 13 - реш. 819/18.07.2002 година.

26. Магазин на ул. "Полтава" № 9 Е - реш. 819/18.07.2002 година.

27. Автоспирка кв. 7 п. VІ - с. В. вода - реш. 819/18.07.2002 година.

28. Сграда - кв. 30 п. І - с. Ресен - реш. 819/18.07.2002 година.

29. Автоспирка с. Русаля - реш. 819/18.07.2002 година

30. Механа "Самоводска среща" ул. "Раковски" № 33 - реш. 854 /26.09.2002 година.

31. Бар с интернет клуб в сутерена на бл. 1 на сграда на ул. "М.поле" № 21 - реш. 854 /26.09.2002 година

32. Магазин на ул. "Освобождение" № 48 А - реш. 909/14.11.2002 година

 

ІІ. Приети цени и обявени търгове

 

ОБЕКТ-

ПРЕДПРИЯТИЕ

 

 

 

Приета нач.цена

$/лв

 

Решение №

на ОбС

Дата на

търга

……..2002 г

 

Забе-

лежка

1

Поземлен имот с училищна сграда, физкултурен салон, сграда котелно на ул. "Драгоман" № 16

91 874 $

669/2002

20.03.2002

продаден

2

Стопански инвентар на " ДКЦ І" - ЕООД

2650 лв

670/2002

по ЗЛЗ -

без търг

продаден

3

Дял първи от триетажна производствена сграда на цех"Метал" / І етаж/

 

16 260 лв

824/2002

16.04.; 30.04.

31.05.; 14.06.

11.09; 25.09.

продаден

4

Дял втори от триетажна производствена сграда на цех"Метал" / Іетаж/

 

44 380 лв

824/2002

16.04.2002

30.04.2002;

11.09.25.09

продаден

5

Дял трети от триетажна производствена сграда на цех"Метал" /ІІ етаж/

 

45 310 лв

824//2002

16.04.; 30.04.

31.05.; 14.06.

11.09;2509;

-

6

Дял четвърти от триетажна производствена сграда на цех"Метал" /ІІІ етаж/

 

29 750 лв

824/2002

16.04.; 30.04.

31.05.; 14.06.

11.09;25.09.

-

7

Магазин на

ул." Оборище" № 6"Ж"

 

16 620 лв

824 /2002

16.04.; 30.04.

31.05.; 14.06.

11.09

продаден

8

Магазин на

ул." Оборище" № 12 "Г"

 

13 340 лв

824/2002

16.04.; 30.04.

31.05.; 14.06.

продаден

9

Магазин на

ул." С.Велики " № 6 "Б"

 

9 696 $

697/2002

16.04.2002

продаден

10

Работилница на ул. "Проф. Илия Янулов" № 1 "Г"

 

8 156 $

697/2002

16.04.; 30.04.

31.05.; 14.06.

продаден

11

Магазин на

ул. "Н. Пиколо" 4"В"

 

6 053 лв

820/2002

24.04.;8.05;

2106;28.06

продаден

12

Магазин на

ул. "Н. Пиколо" 4 "Д"

 

14 796 лв

820/2002

24.04.;8.05;

2106;28.06

24.09

продаден

13

Помещение на ул. "Проф. Илия Янулов" № 1 "Б "

 

4 960 лв

820/2002

24.04.;8.05;

2106;28.06

24.09

-

14

Бръснаро-фриз. салон на

ул. Ксилифорска" № 1В

 

7 929 лв

820 /2002

24.04.;8.05;

2106;28.06

24.09

-

15

Прием пункт за химическо чистене - ул. "Н. Габровски"43

 

26 158$

716/2002

24.04.2002

08.05.2002

продаден

16

56 на сто от капитала на "Свежест" ЕООД- В.Т-во

 

234 113лв

821 /2002

23.04.]02.05

14.05.]20.09

-

17

Магазин 109-3 /бивш 60-3/

на ул."Н.Габровски" 58

 

13 703 $

740/2002

15.05.2002

29.05.2002

продаден

18

Магазин 109-4 /бивш 60-4/

на ул."Н.Габровски" 58

 

20 565 $

740/2002

15.05.;29.05.

21.06.2002

продаден

19

Склад в супермаркет

"Чолаковци"

 

32 859 лв

740/2002

15.05.;29.05.

21.06.;28.06

-

20

УПИ І-470, кв.17 със сграда

гр.Килифарево

 

5 586 лв

740/2002

15.05.;29.05.

21.06.;28.06

-

21

Средновековни кули южно от

"Владишки мост"

 

14 007 лв

820/2002

28.02;15.03;

21.06;28.06

24.09

-

22

Поземлен имот с автоспирка

в с.Райковци

 

8 072 лв

820/2002

28.02;15.03;

21.06;28.06

24.09

-

23

Поземлен имот със стоп.

постройки в с.Райковци

 

1 351 лв

820/2002

28.02;15.03;

21.06;28.06

24.09

 

24.

Обект 1 от магазин 22 на ул. "В. Левски" № 12

 

81 167 лв

823/2002

11.09.2002

продаден

25.

Обект 2 от магазин 22 на ул. "В. Левски" № 12

 

47 588 лв

823/2002

11.09.2002

продаден

26.

Обект 3 от магазин 22 на ул. "В. Левски" № 12

 

69 878лв

823/2002

11.09.2002

продаден

27.

Магазин на ул. "Оборище"№ 6 "Г"

 

13 654 лв

823/2002

11.09.2002

продаден

28.

Помещение на ул. "Оборище"№ 12"Ж"

 

18 750 лв

822/2002

11.09.2002

продаден

29.

Кафе -сладкарница на ул. "Оборище"№ 10"Ж"

 

19 130 лв

822/2002

11.09.2002

продаден

30.

Магазин на ул. "С. Велики"№ 16 "Е"

 

19 740 лв

822/2002

11.09.2002

продаден

31.

Помещение на ул. "Проф. Ил. Янулов"№ 3 "А"

 

12 400 лв

822/2002

11.09.2002

25.09.2002

продаден

32

Офис 1 на ул. "В. Левски" № 21

 

14 509 лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

-

33

Офис 2 на ул. "В. Левски" № 21

 

41 349 лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

34

Офис 3 на ул. "В. Левски" № 21

 

12 043 лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

35

Офис 4 на ул. "В. Левски" № 21

 

11 800лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

36.

Офис 5 на ул. "В. Левски" № 21

 

12 043лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

37.

Офис 6 на ул. "В. Левски" 21

18 366 лв

855/2002

8.11.2002

продаден

38.

Помещение за услуги 7 на ул. "В. Левски" № 21

 

16 040лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

39.

Помещение за услуги 8 на ул. "В. Левски" № 21

 

15 996 лв

855/2002

8.11.2002

продадено

40.

Склад на ул. "В. Левски" № 21

 

9 300 лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

41

Магазин № 10 на ул. "В.Левски" №21

 

13 110лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

42

Магазин № 11 на ул. "В.Левски" №21

 

16 142лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

43

Магазин № 12 на ул. "В.Левски" №21

 

15 215лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

44

Магазин № 13 на ул. "В.Левски" №21

 

14 875лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

45

Магазин № 14 на ул. "В.Левски" №21

 

12 731лв

855/2002

8.11.2002

22.11.2002

11.12.2002

 

46.

УПИ със сграда -кв. "Бузлуджа"

 

62 028 лв

855/2002

19.11.2002

3.12.2002

12.12.2002

 

47

76 на сто от капитала на "Свежест"ЕООД

187 290лв

883/2002

20.12.2002

28.12.2002

 

48

Кафе на ул. "Пиколо" №29

 

31 800лв

908/2002

20.12.2002

определен

купувач

49

Магазин на ул. "Полтава " № 9

"Е"

13 300лв

908/2002

20.12.2002

определен

купувач

50

Автоспирка с. Вонеща вода

6 100лв

908/2002

20.12.2002

определен

купувач

51

Автоспирка с.Русаля

7 600лв

908/2002

20.12.2002

 

 

ІІІ. Прекратени процедури за приватизация

 

1.Цех за изолационни материали , местност "Дълга лъка" - по решение № 699 от 26.02.2002 година .

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

                            /Т. Д. ТОДОРОВ/

 

 

 

Приложение 3

ПАРИЧНИ ПОСТЪПЛЕНИЯ

от мероприятия, съпътстващи приватизационния процес по чл.10, ал.3 от ЗПСК през цялата 2002 г.

лева

ВИД НА ПРИХОДА

Разпределение във фонд:

'Разходи за приватизация'

"Инвестиционен"

1.

Приходи от продажба на меморандуми, тръжна и конкурсна документация

4 662

-

 

2.

Задържани депозити за несключени договори

4 604

-

3.

Неустойки по неизпълнени задължения

-

95

4.

Лихви по текуща банкова сметка-100%

-

43

 

 

0 Б Щ 0 :

9 266

147

 

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

                            /Т. Д. ТОДОРОВ/

 

 

 

 

 

Приложение 3 А

ОТЧЕТ

за приходите от разсрочени плащания,

договорени лихви и др.за цялата 2002 г.

 

ПРИХОД / ОБЕКТ

Размер на прихода- лв.

2001 г.

2002 г.

А

Приходи от разсрочено плащане в т.ч.

72 467,86

212 521,44

1.

Помещ.в сградата на „Благоустройство" ЕООД

9 333,86

9 333,86

2.

Магазин 72/73-1 в супермаркет "Бузлуджа"

43 039,83

-

3.

Магазин 72/73-2 в суперм. "Бузлуджа"

"Бузлуджа"""Бузлуджа"кв."Бузлуджа"

20 094,17

-

4.

Кафе- аперитив на ул."Ниш" № 7

-

24 683,50

5.

Училищна сграда ул."Драгоман" № 16

-

69 212,64

6.

Магазин 47/1 ул."проф.Илия Янулов"

-

8 833,09

7.

Магазин -западен ул."Пиколо" № 4 "В"

-

1 390,00

8,

Работилница, ул."проф.Илия Янулов" №1вх."Г"

-

7 650,17

9.

Кабинет 120,ул."Марно поле"21

-

270,77

10.

"Д К Ц I " ЕООД гр. В.Търново

-

34 014,05

11.

"Стоматологичен център I В.Търново"ЕООД

-

20 000,00

12.

Кабинети126-128, ул."Марно поле"21

-

5 574,78

13.

Кабинет 235, ул." Марно поле " 21

-

280,00

14.

Кабинети 236,238 и 239, ул."Марно поле"21

-

7 000,01

15.

Кабинет 129, ул." Марно поле " 21

-

984,41

16.

Кабинети 201-209, ул."Марно поле"21

-

2 580,84

17.

Кабинет З10, ул."Марно поле"21

-

274,53

18.

Кабинет 311, ул." Марно поле " 21

-

274,53

19.

Кабинет 301, ул." Марно поле " 21

-

342,57

20.

Кабинети 103,104 и 109 ул." Марно поле" 21

-

964,94

21.

Кабинети 401-406, ул."Марно поле"21

-

1 681,40

22.

Кабинети 236-239, ул." Марно поле " 21

-

6 778,40

23.

Кабинет101, ул."Марно поле"21

-

285,60

24.

Кабинет 102, ул." Марно поле " 21

-

248,21

25.

Кабинети 309-312, ул." Марно поле " 21

-

2 000,00

26.

Кабинет 425, ул." Марно поле " 21

-

1 198,88

27.

Кабинети 110-117, ул."Марно поле"21

-

2 782,23

28.

Кабинети 327-331, ул." Марно поле " 21

-

514,23

29.

Кабинети 106-108,211-217, ул." М. поле"21

-

2 997,16

30.

Кабинети 2,3 и 4 ,гр.Килифарево

-

 

370,64

 

 

 

ПРИХОД / ОБЕКТ

Размер на прихода- лв.

2001 г.

2002 г.

Б

Приходи от договорени лихви в т.ч.

638,59

5 386,92

1.

Помещ.в сградата на„БлагоустройствоЕООД

638,59

539,03

2.

" Кафе- аперитив" на ул."Ниш" № 7

-

2 148,54

3.

Магазин 47/1 ул."проф.Илия Янулов"

-

874,35

4.

Работилница,ул."проф.Илия Янулов" №1вх."Г"

-

113,83

5.

Училищна сграда, ул."Драгоман" № 16

-

1 711,17

В

Други в т.ч.

-

-

 

 

Всичко приходи А,Б,В

73 106,45

217 908,36

 

 

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

                            /Т. Д. ТОДОРОВ/

 

 

 

Приложение № 4

OТЧЕТ

ЗА ПРИХОДИТЕ И РАЗХОДИТЕ

ПО “ФОНД РАЗХОДИ ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯ" ЗА 2002 г. лева

 

П Р И X 0 Д И

І-ВО ТРИМ.С.

II-РО ТРИМ.С.

ІІІ-ТО ТРИМ.С.

VІ-ТО ТРИМ.С.

2 0 0 2г. ВСИЧКОО

1.

Салдо на 01.01.2002г.

56 882

-

-

-

56 882

 

 

в т. ч. Чужди депозити / ЕТ "Плаван "/

100

-

-

-

100

ІІ.

Лихви, ДЦК, срочни депозити в т.ч.

3

662

78

138

881

 

 

1. Лихви по текущата сметка

3

102

78

138

321

 

 

2. Лихви по срочни депозити

-

-

-

-

-

 

 

3. Лихви ДЦК от продадени ДЦК, закупени през 2002г.

-

560

-

 

-

 

560

ІІІ.

Продажба на тръжна документация

50

903

2 305

1 404

4 662

IV.

Средства от приватизацията Ф "Издръжка "

25 422

18 059

54 487

18 952

116 920

 

 

1.0тчисления от приходите (9%)

25 422

13 455

54 487

18 952

112 316

 

2.3адържани депозити

-

4604

-

-

4 604

ВСИЧКО ПРИХОДИ (ІІ+ІІІ+ІV)

25 475

19 624

56 870

20 494

122 463

V.

Отпуснати и върнати заеми през 2002г.

120000

60 000

120 000

-35 000

265 000

 

 

в т.ч.1.0тпуснат заем на Общината /-/

-

-

-150 000

-335 000

- 485 000

 

 

2.Възстановен заем от Общината/+/

120 000

60 000

270 000

300 000

750 000

ВСИЧКО ПРИХОДИ ПО СМЕТКА (І+ІІ+ІІІ+ІV+V)

СМЕТКА(1+11+111+1У+У)

202 357

79 624

176 870

-14 506

444 345

Р А 3 Х 0 Д И

І-ВО ТРИМ.С.

ІІ-РО ТРИМ.

Ш-ТО ТРИМ..

ІV-ТО ТРИМ..

2 0 0 2 г. ВСИЧКО

 

 

1.

Правни анализи и оценки

900

570

940

240

2 650

2.

Консултантски услуги

600

600

600

600

2 400

3.

Обяви

4 484

14 306

3 753

6 061

28 604

4.

Възнаграждение НСП,вкл. ДОО и ДЗПО

1 247

2294

833

1 481

5 855

5.

Маркетинг и реклама

-

-

-

-

-

6.

Тръжни комисии.включит. ДОО и ДЗПО

-

999

200

3 317

4 516

7.

8.

Заплати, ДОО, ДЗПО и здр. осиг.

5 124

5 613

5 468

7 287

23 492

Стопански разходи

398

320

2 142

3 728

6 588

9.

Други разходи / проектиране и др. /

865

4 140

188

192

5 385

 

 

ВСИЧКО РАЗХОДИ ЗА ПРИВАТИЗАЦИЯТА

13 618

28 842

14 124

22 906

79 490

10.

ЗАКУПУВАНЕ НА ДЦК

-

-

-

-

-

 

 

ВСИЧКО РАЗХОДИ ПО СМЕТКА

13 618

28 842

14 124

22 906

79 490

11.

Наличност по сметка към 31.12.2002 г.

-

-

-

-

364 855

 

 

в т.ч. - по сметка

- в каса

-

-

-

-

-

-

-

-

364 855

-

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ:

                            /Т. Д. ТОДОРОВ/

 

Обратно в решения